Reklamácie a vrátenie

AKÝ PROBLÉM potrebujete vyriešiť?


POTREBUJEM RIEŠIŤ REKLAMÁCII V ZÁRUČNEJ LEHOTE


Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom

Reklamovaný tovar prosím odošlite iba Slovenskou poštou a kuriérskou spoločnosťou GLS. Aby sme boli schopní zásielku identifikovať, nesmiete zabudnúť pribaliť tiež originál alebo kópiu faktúry objednávky, prípadne jej rekapituláciu a reklamačný formulár, v ktorom uvediete detailný popis závad reklamovaného tovaru, aby sa nám vada prejavila pri kontrole. O zmenách a ukončení reklamácie budete informovaní e-mailom.

V rámci rýchleho a úspešného doručenia by bolo dobré odoslať email na info@tobiland.sk a informovať nás o odoslaní tovaru k reklamácii o zvolenom prepravcovi a dátume odovzdania do prepravy. Zásielky odoslanej ako dobierka alebo inej prepravnej spoločnosti nemusia byť prevzaté.

Stiahnite si formulár pre reklamáciu



CHCEM ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY DO 14 DNÍ

 

Všetkým spotrebiteľom poskytujeme zákonnú ochrannú lehotu na vrátenie peňazí. Ak vám na našom e-shope zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní od obdržania zásielky vrátiť. Akonáhle dorazí vrátený tovar na náš sklad, po kontrole Vám budú bez odkladu peniaze za objednávku poslané späť.

AKO POSTUPOVAŤ?

1.    Do 14 dní nám dajte vedieť, že chcete tovar vrátiť.
Najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru alebo služby nám písomne alebo elektronicky doručte formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy viď. nižšie. Žiadosť musí obsahovať: kontaktné údaje, e-mail, telefónne číslo, číslo faktúry, súpis produktov, ktoré chcete vrátiť, a číslo účtu kde navrátiť peniaze.

Formulár v PDF
Využite náš formulár , ktorý po vyplnení pošlite na e-mail info@tobiland.sk

2.    Odošlite tovar.
Akonáhle nám pošlite formulár od odstúpenia od kúpy, tovar odošlite na adresu iba Slovenskou poštou a kuriérskou spoločnosťou GLS vo formulári v presnom znení adresy. Zásielky odoslanej ako dobierka alebo inej prepravnej spoločnosti nemusia byť prevzaté.


DOŠIEL POŠKODENÝ TOVAR, ZAMENENÉ ALEBO CHÝBAJÚCE

 

PRI PREBERANÍ TOVARU DÔKLADNE SKONTROLUJTE STAV ZÁSIELKY

Spolu s dopravcom overte stav doručeného tovaru - počet balíkov (niektoré zásielky sa skladajú až z 5 častí 1/5), neporušenosť pásky, fólie, kartónu a zjavná poškodenia. Ste oprávnení odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá je neúplná alebo poškodená.

Ak viditeľne poškodenú zásielku od prepravcu bez výhrady prevezmete, nemusí byť dodatočná reklamácia poškodenia uznaná, ak nebudeme kontaktovaní do 3 dní.

POŠKODENIE SOM ZISTIL AŽ PO ROZBALENIE A KONTROLE OBSAHU. ČO MÔŽEM ROBIŤ?

Ak nemôžete pri preberaní tovaru skontrolovať prípadné poškodenie alebo neúplnosť zásielky, ste povinní toto urobiť a nahlásiť najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia. V prípade problémov všetko zaznamenajte (odfoťte alebo nahrajte poškodený tovar, bez is kompletným prepravným obalom), uschovajte prepravné obaly a kontaktujte nás e-mailom na adrese info@tobiland.sk spoločne s informáciami o objednávke (číslo objednávky, faktúry a pod.) Vášmu problému sa budeme venovať a oznámime Vám ďalší postup. Najbežnejším postupom v prípade nahlásenie poškodenia pri preprave, zámeny alebo chýbajúce časti je naša žiadosť o spätné vyzdvihnutie kuriérskou spoločnosťou a po obdržaní a kontroly tovaru dochádza k vrátenie peňazí alebo odoslanie nového tovaru po dohode so zákazníkom a našom kontaktovanie emailom. Tu vyžadujeme kontaktovanie a komunikáciu výhradne emailom z dôvodu histórie riešení udalosti.


NEJČASTEJŠIE DOTAZY

 

Akým spôsobom môžem kontaktovať reklamačné oddelenie?

Reklamačné oddelenie môžete, vzhľadom k riešeniu udalosti kontaktovať výhradne formou e-mailu na adrese info@tobiland.sk. Vašim otázkam sa venujeme v poradí, v akom prichádzajú, najneskôr do dvoch pracovných dní.

Preplatíte poštovné za odoslanie reklamovaného tovaru?

V prípade uznanej reklamácie budú náklady na doručenie reklamácie všetkým spotrebiteľom uznané, potrebujeme k tomu ale Vašu kópiu dokladu o zaplatení.

Potrebujem originálny obal od tovaru?

K reklamácii originálny obal nie je potrebné, ale je vhodné v ňom tovar odoslať. V prípade odstúpenia od kúpy prebehne uvedenie do pôvodného stavu a vynaložené náklady môžu znížiť sumu na vrátenie.

Osobný odber alebo vrátenie tovaru v sídle firmy?

Sme internetový obchod a vplyvom obmedzenia Coronaviru sa na adrese nachádza iba sídlo firmy. Osobný výdaj, vrátenie tovaru nie je v sídle firmy možný.

Batérie stratila svoju kapacitu?

Reklamácia batérie je možná po dobu 6 mesiacov, potom dochádza počtom nabíjacích cyklov, vplyv počasia, pravidelnosťou nabíjanie a ďalších parametrov k prirodzenej strate kapacity a je potrebné zakúpiť novú batériu. Reklamácia nemusí byť uznaná po premeraní. Na batériu je uvedené označenie a internetové obchody zaoberajúce sa týmto sortimentom majú bežne k dostaniu za nízke ceny.

Tovar reklamujem po dlhšej dobe než 14 dní a má evidentné poškodenia z užívania?

Môžete reklamáciu odoslať, avšak na viditeľne poškodené časti z použitia výrobca nemusí reklamáciu z dôvodu používania a nevhodného mechanického zaobchádzanie uznať. Výrobok do 14 dní máte povinnosť skontrolovať po prevzatí, či je v poriadku. Ak sa jedná o výrobnú vadu, bude zisťované v reklamačnom konaní výrobku, na ktorú máte záruku 24 mesiacov.

Nový výrobok mi nevyhovuje priebehu 14 dní?

Ak je malý, veľký, škaredý, je informácia zavádzajúca, nezodpovedá vašim predstavám, ako sa snažíme popisovať na diaľku v popisku produktu, môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu a tovar nám vrátiť. Tovar môže byť otestovaný, ale né zjavne používaný. Využite formulár na odstúpenie od kúpy do 14 dní.

Kedy mi vrátite peniaze?

Po obdržaní výrobku najneskôr do 14 dní.